نزدیکیم....

حس عجیبیه بشینی پست های پارسالتو بخونی...

چقدر اون اول که رفته بودی بهم سخت گذشته بود...الان نصفش یادم رفته و همه ش به خودم میگفتم خوببب اونقدرام سخت نبووود....ولی الان میبینم که وای خدای من من چقدر قوی بودم که نبودنتو تحمل کردما...:))

الان که دیگه اخرای دوریمونه و مثل دونده ماراتنی شدم که یه کم دیگه مونده برسه به خط پایان، فقط اینکه یه روزی اون حس اولو داشتم و زنده موندم میتونه بهم انرژی بده که سرپا بمونم تا این یک ماهم تموم شه و بلاخره بتونیم برسیم به اون نقطه اوج که برنامه شو ریخته بودیم...


نظرات 1 + ارسال نظر
shayan shayesteh سه‌شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1396 ساعت 03:28 ق.ظ http://shayanshayesteh.blogsky.com

سلام
امیدوارم سال جدیدی که داره میاد،بهترین ها براتون رقم بخوره

همچنین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد