امروز صدای من

امروز دوباره اومدم بنویسم.بعد مدت ها.

امروز اولین روزیه که حس میکنم هیچ مشکلی ندارم:))

جالبه نه؟؟

کلا امروز همه چی آرومه...من چقدررررر خوشحالم.

یه چیز مسخره...

من از بچگیم که میرفتم مدرسه صبحا به آسمون نگاه میکردم و میگفتم امروز روز خوبیه یا بده...

آسمون رو هر بار یه جور میدیدم.یا لطیف یا کثیف یا ابری یا بارونی...گاهی هم مه آلود...

امروز آسمون همون طور لطیف و ابری بود که دوست داشتم....امروز روز خوبیه:))


راستی...امروز من وبلاگ بچه های دانشگاهو پیدا کردم...ولی هیچ کدوم از نویسنده هاش دختر نبودنننننن!

ای تبعیض قائل شوندگان!!!!!!

خب ببینیم تا چی پیش بیاد:))

خب...

من دیروز یکی از بهترین رمانهای زندگیم رو خوندم:))غرور و تعصب جین آستن.

تو ۲ روز تمومش کردم.:)) عالی بود.عالی...

خب اگه دوست داشتین بخونینش:دی

فعلا

عزت زیاد...



پ.ن: راستی تصمیمم رو گرفتم.این دست نوشته هام رو هیچ وقت اعدام نمیکنم:دی