جدی بگیر!

همین الان وقت با ارزشمو گذاشتم و فیلم The Devil wears prada رو دیدم.

خیلی عالی بود.با اینکه میتونستم توی این دو ساعت تایپ کنم  یا حداقل بخوابم که صبح سرحال برم آزمایشگاه...ولی کاملا ارزششو داشت...

حداقل بهم یادآوری کرد که باید جدی تر بود...حالا میخوای زندگیت اونی نباشه که تو واقعا براش برنامه ریزی کرده بودی...ولی میتونی توی همون کار هم بی نظیر باشی...و هرگز تحت هیچ شرایطی دست از تلاش برای محقق کردن آرزوهات و رویاهات برنداری...واقعا خوب بود.اون انگیزه ای که من لازم داشتم رو بهم داد...

اونقد انرژی داد که تو این ساعت نشستم دارم پایان نامه تایپ میکنم اونم با سرعت فوق سریع...


خوب دیگه باید رفت...کارا رو هواس

فعلا


پ.ن:صورتی خوشحاله و دلتنگ

پ.ن2:من لیلی ام تو مارشال...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد