کوچولوئانه‏های ماااا...

                                        


بذار اول اول از یکشنبه بگم...همون فردای شنبه:)) همون فردای خوشمزه...که خوشمزه‏تر از اونی شد که فکرشو میکردم:)کلی هم خوش شانسی داشتیم:))اینکه گشت 4 بار مارو دید و برامون آژیر زد ولی تنبل تر از اونی بود که بیاد بگیرتمون:))

اینکه بستنی خوردیم و روزمون پر از مزۀ بستنی بود...اینکه راهمون به یه پیتزایی خورد که توش گیر نمیدادن به امثال ماها:))اصلا مکانی بود برا خودش:))

و اینکه پارک دانشگاه  سبزتر از همیشه به نظرم میومد :دی  3>

یه بدی داشت:( اینکه اون روز تموم شد...زودتر از روزهای عادی...و من مثل همۀ روزها وقت خداحافظی گریه‏م گرفت و وقتی رفت اشکم ریخت:(


حالا نوبت میرسه به چهارشنبه...چهارشنبه ای که پر از خنده بود و بچه بازی:))چهارشنبه‏ای که اگه من و صنم و شرمین نبودیم هرگزززززز به فکر هیشکی نمیرسید:))میرسید آیا؟؟؟

خب...رفتیم پارک..چی بگم والا...7 نفر بودیم...خب جامعه از 7 تا دانشجوی کارشناسی میکروبیولوژی انتظار داره که وقتی با این قد و قواره شون و خلاف عرف جامعه میرن بیرون دست کم مثل بزرگا رفتار کنن:))میگم خلاف عرف چونکه 4 تا پسر و 3 تا دُخی بودیم:))

و ما همۀ انتظارات جامعه رو زیر پا گذاشتیم...فک کن....7 تا آدم گنده با یه توپ پلاستیکی قرضی:)) برن وسط پارک استُپ هوایی بازی کنن!!!!!شدیم سوژۀ ملت:)) با کلی داد بیداد و جیغ جیغ:)))حالا حکم هاشون بماند:)))مث اینکه مامان فربد به گاو علاقه داره:))) هرکی میباخت باید میشد گاو فربد!!!:)))))))))تازه منم باختم:( ولی من حاضر بودم گاو بشم (البته نه گاو فربد:)) ) ولی به اون سؤال جواب ندم:)))))))))

خلاصه کلی خوش گذشت:))

وقتی یاد حکم خواهر احسان میفتم هم دلم میسوزه هم کلی میخندم:))))))))

حکم احمد که بماند:)))البته حکمی که اجرا نشد...:)))

چه پست طولانی‏ای...

:دی برم بخوابم دیگه...

به امید اینکه بازم فردا ها و 4شنبه های بیشتری وجود داشته باشه:) :ایکس

نظرات 2 + ارسال نظر
حسین شنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 12:34 ب.ظ http://hr-mylife.blogsky.com/

امیدوارم همیشه همه روزهای زندگیت پر از شادی باشه

مرســـــــــــــــــــی:)

juje korki پنج‌شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 08:43 ب.ظ



و دقت کردی همیشه خداحافظی هامون مثل همه؟ همیشه با یه ماشین ختم می شه که توش می شینی و ماشین می گازه می ره

آره...همیشه هم گناه دارم من:(

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد