از چی بگم؟...:)

                                        


از چی بنویسم؟:))بعد از این همه تاخیر...کلی اتفاقات افتاده....:)

از تولد دسته جمعی توی کافه گالری و کیک خوشمزه و خندیدن ها و چشمهای درخشان و پارک و او ودوستانم بنویسم؟

یا از جام ملت های اروپا که به عقیدۀ من خونواده ها رو بهم نزدیک میکنه...و برد های آلمان و دعاهام برای قهرمانی آلمان؟

شایدم باید از این بنویسم که کمتر از یه ماه دیگه خونه باید تحلیه شه و ما هنوز خونه پیدا نکردیم و 1000 تا اتفاق جورواجور میتونه بیفته!!!

همچنین میتونم به سرعت بالای اینترنتم در این چند روز اشاره کنم که باعث شد تو اوج امتحاناتم بشینم سریال های مختلف دانلود کنم و از درسام عقب بیفتم!

اوه‏!میتونم با امتحانات درخشانم اشاره کنم...که فغلا برام معدل 17.95 رو آورده که واقعا خوبه...:)باورتان بشود یا نه هنوز یکیش مانده که بدهم...:(

میتونم بگم که زندگیم بر وفق مرادم بوده....تا الان...:)هرچند پارازیت هایی هم داشته ها...

ممکنه کار پیدا کنم برای تابستون...ترم تابستونی بگیرم و توی خوابگاه بمونم....اگه خونه پیدا نشه...


متاسفم...نوشته هام امروز آشفته ترین نوشته هایی بودن که تاحالا گذاشتم وبلاگ:))))دیگه تکرار نمیشه:دی

نظرات 3 + ارسال نظر
جوجو دوشنبه 5 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 02:19 ب.ظ

همیشه به شادی

با اون قسمت فوتبال و نزدیک کردن خانواده کاملا موافقم.

کاره هم که جور بشه دیگه محشره.

مرتضی سه‌شنبه 6 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 02:42 ق.ظ http://kooris-6.blogsky.com/

سلام!
خوشا به بخت و اقبالت هردو باهم!
چقدر خوش شانسی.....
قشنگ نوشتی

حسین جمعه 9 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 06:33 ب.ظ http://hr-memories.blogsky.com/

سلام
اولا با تاخیر تولدتون مبارک.دوما ایشالله یه خونه خوب پیدا کنید.سوما خوش به حالتون که اینترنت سرعت بالا دارید.
من هم آپم.لطفا سر بزنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد