تابستون شد...:دی

                                          


بالاخره امتحانام کاملا تموم شد و نمره هام اومد و تابستون منم شروع شد..هرچند میدونم که دوام چندانی نداره....به دلیلی که عرض میکنم...

به علت اینکه مجبورم ترم تابستانی بگیرم و خونواده دارن برمیگردن به اونجایی که ازش اومدیم،کل تابستون خوابگاه خواهم بود:(با یه عده غریبه...

مهر که بشه راحتم...دوستام برمیگردن...

امروز رفتم آزمایشگاه برای تست های مختلف برای تاییدیه خوابگاه:)

دستم سوراخ سوراخ شد هیچی...از بیمارستان که اومدیم بیرون دیدیم ماشینو با جرثقیل بردن...:(یه تاکسی مارو دربست برد و کاراشو انجام دادیم...23 تومن پول زور دادیم....وقتیم که تاکسی خواست بره 7 تومن هم اون مارو تیغید:)))))دیگه ما چش و چالمون درومده بود و هیچی نگفتیم و دادیم و اومدیم...:))

چرا انقده بچاپ بچاپه؟با اسم قانون....اونم در بیمارستان:(

خلاصه اینکه امروز اعمال قانون شدیم...

یه چیز دیگه...

امروز زنگ زدم به مدیر گروه برای نمرۀ مامان فربد:(درست نشد:(الان که کارنامه مو دیدم دیدم یه نمره به من اضافه کرده...:)))))))خدا کنه فربد نمره‏ ش 11 شده باشه نه 9 نه 7:(

مدیرگروهمان مرد خوبیست...به حرفم گوش میدهد و طفلکی به همه سازم میرقصد..خدا حفظش کند...اگر جای او بودم حتما کلۀ آن دختر دانشجوی سمجی را که هر سه ثانیه یک بار میپرید توی دفتر و یک خواهشی داشت بیخ تا بیخ میبریدم:))))


خلاصه آمدم بگویم...تابستون شد...نه کارم درست شد...نه خانه پیدا کردیم....تابستان کش می آید ولی من هنوز خوشبختم:)

نظرات 2 + ارسال نظر
Ni mA سه‌شنبه 13 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 10:29 ق.ظ http://darkknight.blogsky.com

gaRme KHob

حسین سه‌شنبه 13 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 12:05 ب.ظ http://hr-memories.blogsky.com/

سلام دوست عزیزم
عجب تابستونی رو شروع کردی با کلی مکافات
فقط میتونم برات ارزو کنم که باقیش به خیر و خوشی بگدره
منم اپم
سر بزن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد