I can't Reach...

                                           


آخرش چی میشه؟؟؟

فقط میدونم که هرچی بشه کسی کنارم هست و یکی دیگه کنارم نیست...

بذار هرکی منو دوست داره پیشم باشه و هرکیم با من حال نمیکنه نباشه...به قول سمیرا...فدای سرم...

این دیگه مشکل من نیست که...من خودمم...اگه از اینی که الان هستم خوشت نمیاد به سلامت...:)اینجا که مجسمه سازی نیست که من اونی بشم که بقیه میخوان...:)


فقط اینو میدونم...:)

هر اتفاقی که میخواد بیفته...من آخرش تنها نمیشم...دوستامو دارم کههههه:دیدوسشون هم دارممم:*

نظرات 1 + ارسال نظر
دریا چهارشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:26 ق.ظ http://azjensebaran.blogsky.com

سلام
امیدوارم همیشه دوستای وفادارتون رو داشته باشید و اونایی رو که قدر شمارو نمیدونن رو به خدا بسپارید شاید یه روز درک کنن که شما کی بودید...
موفق باشید به از جنس باران تشریف بیارید خوشحال میشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد