مرسی از تو...

امروز هم از آن روز های حس بد داشتن بود...

از آن روزهایی که میچپم درون اتاقم و فکر ها مسلسل وار به ذهنم هجوم می آورند...

از گرفتن پایان نامه ی ارشد تا ادامه تحصیل و اما و اگرهایش که باور دارم در زندگیم زیادند...

از این فکر که اگر بازهم بیشتر و بیشتر بگذرند درجا خواهم زد در این زندگی...

و همه نشانه ها دارند این حرف من را تایید میکنند...

که من در قاجار زندگی میکنم...

نظرات 3 + ارسال نظر
امین جمعه 7 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 05:54 ق.ظ

سلام خوبی
ممنون از اینکه سر زدی
اره قبول دارم دختر خانما اکثرا و معمولا اونایی که خانواده سخت میگیرن یا اونایی که با بقیه فرق دارن معمولا همش خونه هستن و نیمتونن جایی برن و تفریح داشته باشن
ولی باور کنید من توی عمرم شاید چند بار از این طور جاها رفتم اونم همش با پسرعمه و پسرخاله بوده و گرنه خانوادگی ما از همچین رسم ها و عادتها و کلا از این کارا نکردیم و بلدم نبودیم
هیچوقت نه بیرون رفتیم و نه جایی و نه مسافرت درستی اونم خانوادگی هیچوقت
حالا واسه چی شما حق نداری بگردی اونم توی ایام عید

سلام ممنونم
چون با جمله هایی از این قبیل ازم پذیرایی میشه:
1.مهمون میاد میگن دختره ول کرده رفته معلوم نیس کجاس(حالا اصن مهمون نمیاد)
2.مردم چی میگن دم عیدی دختره تنها با دوستاش اومده بیرون که چی بشه
واسه همینه.:دی

BelLe جمعه 7 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 01:59 ب.ظ http://www.belle.blogfa.com

رزو جمعه هایی که آزمون دارم اصلا روزای خوبی نیستن:((
قاجار بودن که بد نیست قاجارها رفته اند ولی آثاری دارند که مثل زنده ها بین ما هستند...
پس حتی اگر قاجاری زنده باش زنده بمیر:)

درکت میکنم.خیلیییی حس بدی بود وقتی منم داشتمشون:) شجاع باش زودی تموم میشه.
قاجارها آره ولی اگه دقت کنی تو عهد قاجار یه مزخرفاتی بود که از اعراب رسیده بود به ایران و متاسفانه هنوز هم رواج داره.حالا نه به اون شدت ولی بازهم تا حدی

امین شنبه 8 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 03:58 ق.ظ http://pll.blogsky.com

سلام خوبی
میگم اسم تو که ازغوان نیست هاااااااا
یکی به این اسم واسم نظر گذاشته وبش رو نگذاشته ولی
حالا یعنی تو گوشی موبایل و واتس اپ و و ایبر نداری یعنی
منم قبلاها اینطوری بودم اصلا گوشی نداشتم
من سال 90 بود که گوشی و خط گرفتم
قبلش خوشم نمی اومدش که داشته باشم
الانم که دارم همش یه گوشه اش و اصلا طرفش نمیرم
اخه کاری ندارم با کسی و کاربردی واسم نداره

سلام.
نه دوست عزیز شما اگه مطالب اخیر رو بخونید متوحه میشید که منظور من چنین چیزی نیست.
ما توی تکنولوژی های بی خود غرق شدیم و بعضا ادعای روشن فکری و ایناهم داریم چون فیس بوک میریم اسمارت فون داریم و غیره...ولی روشن فکری و اینا رو در عمل داریم ثابت میکنیم که نداریم:)
نه من اسمم ارغوان نیستش:)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد