به کمی نخ بخیه جهت دوزندگی نیازمندیم...

                                                                                                                                    


تنبل شدم...خیلی بیشتر از چیزی که بودم...

حجم پروژه ها انقدر زیاد شده که دیگه میترسم برم سراغشون...پروپوزال نویسیم افتضاحه...کلی مقاله ندارم هنوز و از بقیه عقبترم...

همینطور سمینارهام...

شل شدم...انگیزه م رفته..

به علاوه تا این لپتاپ و باز میکنم تا پروپوزال و بنویسم پنبه سریع میشینه روش!نمیذاره اصلا هیچ کاری بکنم!

سرما خوردگی هم معلوم نیست تو این هیری ویری چی از جون من میخواد...

ولی خوب این روزا خیلی حس خوب خوب داشتم...

مهمونی سه نفره خونه بهار خانومی عالی بود اونم تا 1 شب!

و نهار سه نفری فرداش با بهار خانومی و دوست جان دبیرستان...اونم کجا!دیزی خورستان..به به واقعا عالی عالی بود...

دیگه عزمم و جزم کنم و نوشتن و شروع کنم....

خدا رو شکر پنبه خوابه


امضا

میای منبسط

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد