پرواز یا سقوط؟

یه وقتاییم هست که احساس میکنی تو اوجی....تو عرش سیر میکنی و چشماتو بستی و فقط به ارتفاع زیادت فکر میکنی...نه هراسی نه استرسی هیچی...

میخوام بگم خووب نیست.واقع گرا باش...

چون من با مخ پخش زمین شدم...خیلی زود.بالم شکست حالا معلوم نیست چقد طول میکشه تا بام درست بشه تا دوباره بپرم.


دارم میگم اوج نگیر فقط وگرنه پرواز اشکال نداره.در حد ظرفیتت اگه باشه.در حد کنترلت...

من که خوردم زمین بقیه نخورن...


من الان چندین روزه پوکر فیس ام..به شدت بهم ریختم و عصبیم و هی دعوا میکنم.یواشکی گریه میکنم...

آخ که چقدر به یه آغوش امن محبت احتیاج دارم...امن...عاشق و محتاط و محافظ...

آغوش خدا.

خدایا بگیر بازم منو بازم زیاده روی کردم...


امضا

میای پر شکسته

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد